2013. szeptember 4., szerda

szeptemberi letölthető háttérkép

1280*800

Biztosan észrevettétek, hogy idén sem marad el a szeptember...csak én csúsztam el el kicsit a szokásos háttérképpel. Az augusztus vége és az elmúlt pár nap igen sűrűre sikerült, de az kivitelezhetetlen, hogy már a hónap közepén hátterezzek. Ma reggel viszont minden egyebet félretoltam és megcsináltam, az eredmény pedig még csak véletlenül sem hasonlít az eredeti tervemhez. Van ez így.

Tehát akkor helló szeptember! Helló iskola, óvoda, netán új munkahely, vagy épp a régi, de új célokkal, végre gördülékenyebben megy majd minden, lehet újult erővel dolgozni, csak figyeljetek, hogy közben eleget legyetek a szabadban is. Sok kedvenc hónapom van, és a szeptember is közéjük tartozik. 

Tavaly ilyenkor anglia erdőiben kirándultunk, gyönyörű volt. Most viszont muszáj megírnom ismét: hazaköltöztünk, itthon vagyunk, télen wampozni fogunk, működik a meska bolt, Békés megyéből postázok. Azért érzem szükségét ennek a megerősítésnek, mert még mindig kapok leveleket, még mindig sokan nem tudják (bár megértem, ha nem tudtátok követni, a végén már én sem), de itthon vagyok, és nem tervezek további költözést. :)


1920*1200

Válasszátok ki a nektek megfelelő arányú képet, kattintsatok rá, utána jobb klikk, mentés másként vagy beállítás háttérként.


1366*768
1024*768

3 megjegyzés:

Eva írta...

ez a kedvencem! köszi Móni!

Mónika írta...

nekem is ez lett a kedvencem:)) szívesen!

Racesite Pro írta...

You need to be a part of a contest for one of the finest websites on the net.
I’m going to recommend this web site!
경마사이트
경마