2013. április 25., csütörtök

újdonságok


 Először is van itt két, nem is annyira új nyomat, de most újra hozzájuk lehet majd jutni. A love my cat és a boszorkánycipő című illusztrációm első adagja régen elfogyott, de azóta is érdeklődtök, van-e még belőlük. Mostanra ágyaztam meg az új nyomatoknak (fogalmam sincs, miért ezt a szót használtam), szóval előkészítettem a terepet nekik, kitaláltam, hogyan legyen a folytatás és a kivitelezés. És voilá. A varrás és az egyéb munkák mellett folyamatosan dolgozom ugyan a következőkön is, de most elképzelhető, hogy egy kis ideig nem lesz még újabb.

A bejegyzésben szereplő első kép tehát a boszorkánycipő, vagy bővebb nevén a boszorkány elveszett cipője. Jónéhány évvel ezelőtt készült, amikor nagyon csalódott voltam valami miatt, és fényes nappal könnyben úszva mentem haza, majd otthon kinyitottam egy üveg bort, istenem, megesik az ilyesmi, majd megrajzoltam ezt a  képet. Az eredeti mérete kb A3-as. Mivel erdei boszorkányról van szó, így a papírt erdei gyümölcsteával színeztem itt-ott, a többi szín már akvarell. Érdekes, régen nagyon sok melankolikus dolgot rajzoltam, ma már ez nem jellemző rám, de érzem, hogy jó lenne újra.
*



A következő kép az I love my cat, elég populáris lett. A téma onnan jött, hogy én is ennyire szeretem a macskákat, például, ha nagyon rossz a kedvem, kb 4-5 cuki cica kép egészen jól fel tud vidítani. Már egy ideje nincsen cicám, de remélem, hamarosan lesz. 


 Ez pedig a következő feliratos illusztrációm, ez már vadonatúj. Ha valaki úgy érzi, nem a szavak embere, szeretné elmondani a másiknak, mit érez, de valahogy mindig másra terelődik a szó. Akár bocsánatkérés mellé is jól mutat. Vagy csak úgy.

A nyomatok hamarosan kaphatóak lesznek a szokásos boltokban, és hogy mik a szokásos boltok, azt is felelevenítjük hamarosan, de egyébként  a blogom oldalsávjában sorakoznak a logók, mindegyikre lehet kattintani is.


1 megjegyzés:

lagunahcacioppo írta...

ecosport titanium - titsaniumarts.com - TitsaniumArts
ecosport titanium. This is one oakley titanium glasses of the most sought-after products in titanium band ring your store. They fit titanium sia perfectly with titanium iv chloride your personal titanium fat bike computer or