2013. augusztus 1., csütörtök

augusztusi letölthető háttérkép

1920 * 1200

Hello Augusztus!

Megérkezett a nyár utolsó hónapja. Akár dolgoztok, akár nyaraltok, használjátok ki a rengeteg napsütést, a hosszú napokat, azt, hogy minden lelassul. A nyaralóknak jó pihenést! Az otthonmaradók se keseredjenek el, vegyetek vidám szalvétát, akasszátok ki a karácsonyi izzósort a kertbe, vacsorázzatok kint (hétközben is), élvezzétek ki a nyarat! A szürke, esős októberi estéken jó lesz visszagondolni ezekre a pillanatokra.

Az augusztusi háttérképet nem cifráztam túl, úgy érzem, időről-időre kell az egyszerűség, főleg a júliusi hortenziatenger után... ahogy a strandra is jólesik néha csak egy törölközővel elsétálni. Már ha a közelben van, ugye.

A szemfülesek észrevehetik, hogy ezúttal nem magyarul írtam a hónap nevét, ennek az az oka, hogy lassan szeretnék áttérni az angol naptárakra, sőt egyéb változások is lesznek ezzel kapcsolatban, a napok neveit sem írtam oda, de hogy könnyítsek, pirossal jelöltem a hétvégéket. Ugye tudjátok így használni?

1280 * 800

Válasszátok ki a nektek megfelelő arányú képet, kattintsatok rá, utána jobb klikk, mentés másként vagy beállítás háttérként.

1366 * 768

1024 * 768


4 megjegyzés:

Alexa írta...

Mi a változás oka?
Ettől függetlenül helyes lett és tudom használni. :-)

Névtelen írta...

Nagyon édes lett!! Vidám, nyári, egyszerű...tökéletes! Megint ezer köszönet érte!
Szép napot! Kata

Mónika írta...

Jaj de jó, hogy nem riasztott el benneteket a szóellenőrző! :) (sajnos muszáj volt betennem)

Örülök, hogy tetszik!
Azért készítem angol nyelvűre őket ezután, mert majd külföldi oldalakra is szeretném elküldeni. És mivel sokszor én írom-rajzolom a hónapok neveit (mint például most is), dupla munka lenne mindkét változatot elkészíteni.
De mondjátok nyugodtan, ha ez így nem tetszik, csak mostanában a háttérképpel kapcsolatban kevés visszajelzés jut el hozzám.

Névtelen írta...

Ha nem írod le előtte, hogy ez most angol nyelvű lesz és nincs felette napos beosztás nekem fel sem tűnt volna. Az angol nyelv manapság szerves része az életünknek.

Szép napot!
Kata