2011. augusztus 23., kedd

falfestés Normandiában


A legújabb babaszobát Normandiában festettem egy nagyon kedves barátnőmnek, akivel 30 éve tart a barátságuk. Nem kevés idő, középső csoportosak voltunk az óvodában, amikor megismertük egymást, és most egészen megható volt, hogy a kisfia szobáját festhetem.

Bár a szobáról az első héten elég kevés szó esett, mindketten biztosak voltunk benne, hogy szép lesz. A kiindulási pont az volt, hogy kevés színt használjak, legyen visszafogott, légies, könnyed, és legyen benne minden:) Beletettük.

Most ez a kedvenc szobám, én is ellaknék benne:)













19 megjegyzés:

Bea aki kicsit mari is írta...

én is ott akarok lakni!!!!!!!!!!! :)

Fércművek írta...

Bámulatos. Én is lennék itt kisfiú. :)

Lolli írta...

Nagyon szép, és modern! :)

Bakarasz írta...

Mónika, ez nagyon, nagyon szép! Kedves, letisztult, gyönyörű.

gorgi írta...

én meg csak KOSZONOM!!!!!!!!

principessa1121 írta...

Hű, de csodaszép. Az a repülőgépes nyuszi meg annnyira cuki! :o)

Válóczi Anikó írta...

Istenem, ez csodálatos!!!

Kata írta...

csodaszép!

Fáni írta...

Fantasztikus! Ha majd lesz kisbabám, ilyet szeretnék neki. :)

F.B. Dóri írta...

Hű, ez fantasztikus!!

schall eszter írta...

nagyon szép lett!

Vacskamati írta...

Álomszép lett. Különösen a türkizes átderengő fénnyel együtt. :)

Melinda írta...

fantasztikus lett a végeredmény!!!Én is szeretnék ilyen szobát!:DDD

Budai Detti írta...

jajj, de csodaszép! Gondolom elég inspiráló volt a környezet.:D
Egy ilyen szoba nálunk is jól mutatna.... :D

Szentpyr írta...

ez elbűvölő, zseniális! benne van szív-lélek és közben nagyon professzionále'!:)

erzsó írta...

csoda ez a szoba!

brio85 írta...

Kedves Mónika! Éppen babaszobafestésben voltunk, amikor ráakadtam erre a bejegyzésre... addig csak felhőket terveztem a falra, de elvarázsoltak a falfestésen szereplő nyuszijaid, és a blogodban látható fotók alapján lerajzoltam őket, és sablonnal a születendő kisfiam szobájának falára kerültek. Remélem nem bánod!
Bogi
brio85 @ gmail.com

L. M. Zsuzsi írta...

Kedves Mónika, ez annyira... tökéletes! A jövő héten fogok a fiaim szobájába egy nagy fát festeni (másfélét, és színesebbet). Ötletgyűjtés-képpen sok változatot találtam a neten ugyanerre a témára, de a Tiéd az összes közül a legeslegjobb!!!!

Névtelen írta...

Szia Móni!

A fősulióta alig hallottam rólad, de a blog rólad beszél! :-)

Csaba