2010. május 11., kedd

ismét falfestés


Még mindig a múlt hétnél tartok.

A hét közepén gyerekszobát dekoráltam egy régi barátnőmnél. Mindig meglepődöm, hogy egy szépen előkészített babaszobát mennyire meg tud változtatni hangulatában a falfestés. Megígértem magamnak, hogy legközelebb már tudatosan készülök erre az érzésre, mert nagyon jó:) Persze, a szoba odáig is nagyon szép, mert mindenhol nagyon készülnek, és már rendben várakozik minden bútordarab, játék, kiságy, kisvonat, legszívesebben lábujjhegyen járna az ember...de ahogy készen leszek a fallal, valahogy mintha még hihetőbbé válna, hogy ez egy gyerekbirodalom lesz. Élénkebb.


A pelenkázó fölé, ahol a legnagyobb felület található, egy nagy, színes képet készítettem szivárvánnyal, felhővel, vonatozó állatokkal, számokkal. A masiniszta egy maci, mögötte nyuszi, csíkos cica, és egy kerekes kiskacsa.




A kiságy fölött már visszafogtam magam és a színeket, ezért ide pasztell bárányok kerültek (ez a tipikus esete annak, hogy az előre megbeszélt zsiráfból bárányok lesznek), szerintem ez volt a jobb megoldás, megnyugtatóbb, a zsiráf valahogy vibrálóbb karakter.

Végül a kanapé fölé pedig egy léghajóban utazó kutyust festettem.

Köszönöm Judit és Zsolt bizalmát! :)
Remélem, a kislányotok is szeretni fogja a szobáját.

12 megjegyzés:

Adelke írta...

Gyönyörű lett, én megnéztem :-)

Judit írta...

Aki eddig látta, mindenki dícsérte.:)
Reméljük, hogy sok kis birodalmat fogsz még ilyen gyönyörűvé varázsolni a jövőben!!:)
Köszönjük még sokszor mindhárman!!!:)

Mónika írta...

Kösziköszi:)))

Bakarasz írta...

Tündéri :)))

Rezeda írta...

Szia!

Nagyon szép lett, ha lesz még egy gyerekem, Te fogod a kecskét festeni :)

Cecily írta...

Annyira szép!Úgy irigylem,hogy ilyen csodásan rajzolsz-festesz.:') Bár nekem ilyen szobám lett volna...

Mónika írta...

Köszönöm!

Rezeda, ha így lesz, szólj bátran:)))

Mártus írta...

Tündériek a falképek!!
Egy kérdésem volna!
Második babánkat várjuk, és a "nagyfiam" új szobát kap. Több ötlet is felmerült - hogy mi kerüljön a falára, csak egy gondom van: nem tudom, milyen festékkel érdemes nekiállni. Tudnál ebben segíteni?
Előre is köszönöm!

Mónika írta...

Kedves Mártus,

bármilyen barkácsboltban kapható színezőpaszta megfelel a célnak, én diszperzittel keverem, világosítom a színeket. Egymással is jól keverhetőek. Jó munkát!

Mártus írta...

Köszi a gyors választ!

Juhizs írta...

Csodás ez a mesevilág :-)
A legtöbb ember nem is gondol arra, hogy még egy egyszerű függöny-csere is mennyire megváltoztathatja egy szoba hangulatát (évszakonként más és más a hangulat) :-)

Cicurka írta...

A Google-ban keresgélve bukkantam rá erre a csodás látványra. A leendő babaszobát szeretném dekorálni a kis mazsolának és olyannyira megtetszett, hogy lehet csenek tőled egy kis ötletet (ha szabad). Tündéri! További szép napot! :)