2013. június 3., hétfő

nemzetközi pizsama



 Talán emlékeztek, talán nem, decemberben kétségbeesetten kerestem ezt a flanel anyagot, amiből a cuki pizsamás Mankákat varrom. Budapest jónéhány méteráruboltját bejártam, de sehol nem kaptam ilyet, ahol addig volt, már elfogyott, és azt mondták, nem gyártják tovább. Őszintén szólva el sem tudom képzelni, hogyan szűnhet meg valami, ami ennyire klassz, na jó, az anyagi okokat megértem (ha jól tudom, drága volt a gyártása).
 Ezután januárban visszautaztunk Angliába, és az interneten folytattam tovább a keresést. Az összes általam ismert külföldi kézműves oldal flanel kínálatát átnéztem, hátha, de semmi.


 Már éppen lemondtam róla, amikor Nelli a Bugyolától írt nekem, hogy ő a szokásos saját anyagvadászata közben talált belőle, egy svéd oldalon. Olyan kedves volt, titokban még le is levelezte velük, de kiderült, hogy külföldre valami horror áron postáznak. De félreteszik nekem. Akárhogy számolgattam, ez már luxusnak tűnt, ennyire nem ragaszkodhatok egy anyaghoz sem...aztán arra gondoltunk, hátha Svédországon belül olcsóbb a szállítás, de akkor még nem volt svédországi ismerősöm. Akkor Simon Réka, a Könyvmutatványosoktól (Spanyolországból) azt javasolta, írjak Marikának Svédországba (Larsson Mária, nagyon kedves svéd gyerekkönyvtáros, és a színvonalas magyar gyerekkönyvek népszerűsítője Svédországban), ő biztosan segít, és továbbítja majd nekem Angliába. Ekkor megint elkezdtem számolni, de úgy éreztem, annyira nem lehet vészes, és ha ez az utolsó lehetőség, hogy a kedvenc anyagomhoz hozzájussak, akkor nem hagyhatom veszni. 
Előadtam hát Marikának az addigra már rendkívül szövevényes történetet, de ő nem ijedt meg tőle, és seperc alatt megrendelte magához az utolsó 1.4 méternyi anyagot (igen, ennyiért folyt az ádáz küzdelem), majd elküldte nekem Angliába, ami szinte az utolsó pillanatban érkezett meg, mielőtt hazaköltöztünk Magyarországra. Ez aztán a nemzetközi pizsama:)
Ja, igen, az anyag egyébként német.

Köszönöm szépen mindenkinek, aki segített, nagyon boldog vagyok!

Tengernyi sok Manka már nem fog születni ebből az 1.4 méterből, de amit lehet, kihozok belőle:)


ez egy régebbi adag

Ha valaki ilyenre vágyik, írjon nekem levelet.

Nincsenek megjegyzések: