2013. április 10., szerda

A rejtélyes kulcs


Régóta szeretném megírni ezt a bejegyzést:)

2009-ben, az Aranyvackor pályázaton Kertész Edina barátnőm és én A rejtélyes kulcs című mesével a Prae.hu különdíját nyertük el. A pályamunkánkra felfigyelt a Naphegy kiadó, és a meséből könyvet készítettünk, már többször írtam róla a blogon az elmúlt években. Úgy alakult, hogy közben egy kicsit pihentettük a dolgot, de most végre eljött az idő, ütött az óra, a könyv nyomdában! A rejtélyes kulcs az idei könyvfesztiválra fog megjelenni.
   (De nem az idő miatt választottam a poszthoz az órás illusztrációt, hanem azért, mert ez az egyik kedvenc képem a könyvből.)

A főszereplő két kislány, Pötyi és Pepita, akik nagyon jó barátnők, pedig szinte épp egymás ellentétei. Pötyi szertelen és vakmerő, Pepita inkább óvatos és igyekszik mindig időben hazaérni. A rejtélyeket és a titkokat viszont mindketten nagyon szeretik! Egy nap pedig egy kis kulcsocskát találnak az utcán.

 Vajon mit nyithat?





A könyvből sorozat lesz (Pötyi és Pepita nyomoz), főleg a 7-10 éves korosztálynak ajánljuk szeretettel, akik már tudnak és szeretnek önállóan olvasni, de én személy szerint felnőttként is ajánlom, mert Edina nagyon viccesen és plasztikusan ír, imádom a karaktereit, nagyon jól szórakozom rajta:)

 ÉS gyertek a Pötyi és Pepita nyomoz fészbuk oldalára, izgalmas dolgokkal készülünk!



Itt pedig a nyomdai szemleívek láthatóak, emailben kaptam a fotókat a kiadótól:)







Nincsenek megjegyzések: