2012. december 17., hétfő

utolsó heti információk


 Egy kicsit elmaradtam a Nők Lapja képekkel, most behozom a lemaradásom. Ezek az illusztrációk jelentek meg mostanában.




****


És elérkeztünk a karácsony előtti utolsó héthez, ami nekem is elég ijesztő. Mint megtudtam, néhány barátom már az összes ajándékot megvette, nem is tudom, hogy csinálták. Ha ti is utolsó pillanatosak vagytok (mint én), és szeretnétek Mankát, vagy bármi más, általam készített dolgot ajándékozni, akkor ez a kis lista fog nektek segíteni:

December 23-án aranyvasárnapi WAMP a Millenárison, én is ott leszek.
Ha ide nem jutnátok el, akkor találtok Mankát az alábbi vásárokon Budapesten:
- Ajándék Terminál a Design Terminálban, az Erzsébet téren
december 23-ig:

(Kattuska fajátékok társaságában)

- Projekt Showroom a Hajós utca 41-ben
december 20-ig:

(fotó: Stilblog)

- Wamp pop up store a MOM Parkban
december 23-ig
(erről sajnos most nincsen fotóm, de tudjátok, itt vannak a Manka csomagok: Manka babával, mankás könyvekkel, zsebtükörrel.)


A meska boltomba már nem töltök fel új fotókat, van még három Manka fent (az egyik egy kalóz!). Ha másféle érdekelne benneteket, írjatok nyugodtan emailt, megírom, hogy van-e, megbeszéljük.

Szerdán postázok utoljára, ajánlottan - elsőbbségivel.
Budapestiek a 23-i wampon személyesen is át tudják venni a vásárolt termékeket.

A két ünnep között visszautazom, így tényleg ez az utolsó hét, utána megint csak postázás útján juthattok mankasághoz.:)

Jaj, és friss Mankák érkeztek a Két egérbe (Ráday u 20.) és a Jojóba (Károly krt. 10.)

Nincsenek megjegyzések: