2012. október 1., hétfő

októberi letölthető háttérkép

1280*800

 Hello október!

 Mivel a szeptemberi háttérképünk az erdőben készült, és mostanában nem nagyon megyek máshová, csak ugyanabba az erdőbe, így gondoltam, legyen egy kicsit más az októberi, nem fotóalapú. Nekem az ősz amúgy is kicsit retrós hangulatú "szvetteres" , fel kell öltözni, ha elmegyünk sétálni, hazafelé már biztosan szürkül és füstszag csapja meg az orrunkat, miközben ugatnak a kutyák. A városban élők a kutyákat sárgafényű kirakatokkal helyettesítsék:) Megvan a hangulat?
És ugye milyen jó hazaérve meginni egy finom teát?

Szóval legyen ez a háttérkép egy kicsit oldszkúl, nem kell mindig a sok díszítés, néha olyan jó örülni annak, ami van. Nekem nagyon tetszik, remélem, ti is szeretni fogjátok!
Válasszátok ki a nektek megfelelő arányú képet, kattintsatok rá, majd jobb klikk, beállítás háttérképként.


 1920*1200

 1024*768

Azért hoztam nektek erdei és útközbeni képeket. Nagyon szeretek autóból fotózni. A képek sajnos összekeveredtek, mert a bloggernek ilyen kedve volt.

Anglia most:












 Még soha nem láttam légyölő galócát eddig! Hú, nagyon örültem. Bevallom, eredetileg azt terveztem, ha látok egyet, az kerül háttérképre, de (bár a fotón nem látszik), valószínűleg egy mókus már evett belőle, és nem lehetett olyan fotót készíteni róla, ami megfelelt volna a terveimnek. Szegény mókus:(

 Még valami piros:

 És még valami mérges:










 Hello ősz! Menjetek kirándulni, amilyen gyakran csak tudtok!

Nincsenek megjegyzések: