2012. május 26., szombat

cirkusz, málna és égszínkék

Szert tettem néhány új színre. Ezek a cuki cirkuszi erőművészek, név szerint Igor és Borisz egy új kategória képviselői - annak ellenére, hogy éppen most fogadtam meg, nem csinálok mostanában többfélét. Így most azt fogadom meg, hogy Mankákkal kapcsolatban semmit se fogadok meg. Mert nem lehet. Ők egyszercsak jönnek, követelnek, nem lehet mit tenni. Egyszer már csináltam nekik egy új blogot is, mégis idefurakodtak! Hát persze, hogy imádom őket.

Nagyon örülök, hogy végre van rózsaszínem is! A rózsaszín az a szín, ami lehet nagyon műanyag, giccses, csúnya is, de ezt a meleg rózsaszínt nagyon eltalálták. Már egy hónapja, hogy megvettem a nottinghami ikeában egy métert egy hasonló színű bársonyból, nagyon drágán, "csakaszínemiatt" (nem tudom, otthon lehet-e kapni). Kézzel kimostam, épp csak egy kicsit kinyomkodtam belőle a vizet, és centrifugálás nélkül fellógattam. Másnap reggel elszörnyedve láttam, hogy iszonyú gyűrődések éktelenkednek rajta. Tanácstalanul még egyszer végigcsináltam a műveletet, aztán még harmadszorra is, de semmi változás. Elkezdtem bújni a netet, hogyan kell vasalni a bársonyt..mindent bevetettem az alufóliától kezdve a gőzölésen át a bolyhos törölközőig. Valamennyire halványultak a gyűrődések, de nem lett az igazi, én pedig iszonyú mérges voltam, hogy a sok cécó ellenére se ülhetek neki varrni, mert csúúúnya. Ez kb egy egyhetes procedúra volt. Aztán a múlt héten egy nevenincs raktáráruházban vettem egy ugyanolyan színűt, feleannyiért. Kimostam mosógépben, gyapjúprogramon, még ki is centrifugáztam, és semmi baja. Ha most azt mondjátok, az elsőnél rosszul csináltam, az tök égő, de legalább intő példa marad mások számára:)

Aztán végül pedig van ez az égszínkék, ami már volt egyszer, ezt most otthonról postáztattam. Gyönyörű szín, jó lenne örökre bespájzolni belőle.

A sötétbarna és a rózsaszín bársony, az égszínkék pedig plüss. Mind nagyon puha, ölelnivaló!
Ezekből a színekből készül most jópár darab, kalkulálhattok.





2 megjegyzés:

Molnár Olgi írta...

jofejek a cirkuszosok!

Sára írta...

Jajj, hát ezek nagyon aranyosak lettek.:)Igazán ügyes vagy!:)