2011. április 30., szombat

holnap


Nem tudom, kinek mi a megfigyelése, de szerintem amikor az ember feje felett kezdenek összecsapni a hullámok, akkor jönnek a legjobb ötletek. Még 10 Manka várakozik rám láb nélkül az ágyon, és tegnap még az sem volt biztos, hogy tudok valamiféle tartót vagy állványt készíteni nekik (és marad a szokásos átlátszó műanyag dobozban való csúszkálás), amikor hirtelen elémugrott egy óriási kartondoboz, amivel hazavitorláztam, 3 perc alatt a megfelelő formára vágtam, éjjel lefestettem, ma felmankáztam, az eredmény pedig a képeken látható:)

Ha már minden Manka kapott lábat, akkor elképzelhető, hogy még pöttyöket is ragasztok rá. Ez nem túl valószínű.

A képeken nincsenek ott, de lesz még repró ( a Vilma leveséből is!) És néhány gyerekméretű mankatáska is.


Ne feledjétek, holnap 11-19 óráig, Millenáris, B csarnok, wamp. Fedett helyen leszünk, tehát nem kell megijedni az esőtől.

3 megjegyzés:

Bakarasz írta...

Mennyi édes kis Manka! Jó lett az állvány!

orsolya vanessza kiss írta...

Olyan jó így együtt rájuk nézni! :)

Szabó Zsófia írta...

Szuper a doboz! :o)