2011. március 25., péntek

leves a nyomdában


Nagyon izgalmas programom volt ma délelőtt: a Dabasi Nyomdában elindítottuk a Vilma levesét. Bevallom, még sosem jártam egyetlen nyomdában sem, plusz eléggé izgultam a könyv miatt, hiszen ez volt az utolsó lehetőségem a változtatásra, és már csak a színekbe lehet ilyenkor "belenyúlni". Szerencsére egy pici korrekción kívül nem kellett sokat tenni, csak hümmögni, fotózni, meg örülni, de hátravan még egy igen nehéz feladat: ki kell várni a kész könyvet:)
Ez körülbelül olyan két hét, mert a kész oldalak még jópár fázison átesnek, mire könyv lesz belőlük.

Szintén ma indult el a Nagyon zöld könyv Gévai Csillától, és láttam a Doktor Maszatot is:)







5 megjegyzés:

Bakarasz írta...

Izgalmas lehetett bepillantani a kulisszák mögé! És biztosan nehéz lesz kivárni a két hetet!
Valami más: biztosan hallottál már Eszter "Egy jó szó" játékáról, ha nem kukkants ide: http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html
Én neked szeretném adni az első jó szavamat, mert nagyon kedvelem, amit csinálsz! Csak így tovább, sok ilyen sikert és örömöt még, mint amit például ez a könyv ad neked! :)
Baráti üdvözlettel: Ági

principessa1121 írta...

Hűha, nagyon izgi! Már most is szépségesnek néz ki a könyv! :)

Mónika írta...

Ági, bevallom, nem is tudtam erről a játékról, mostanában nagyon keveset vagyok online, de nagyon megtisztelő, és megható, köszönöm szépen:))

Köszönöm, Principessa:)) valóban nagyon izgi, remélem, hamar eltelik ez a pár nap, és mutathatom a kész fotókat is!

phiri írta...

Végre én is bejelentkeztem a bloggerbe...nagyon szuper lesz a könyv így első ránézésre is! Gratula, ügyi vagy!!

Béatrix írta...

coucou Monika, waooh ! quel chance tu es de pouvoir voir tout çà ! c'est magnifique !