2009. január 15., csütörtök

tiszta kép:)

Többen kérdezték tőlem, milyen képeskönyveket készítettem eddig, és miért nem mutatom meg őket. Szó sincs titkolózásról, egész egyszerűen így alakult eddig. Főállásban az STB Kiadónak illusztrálok, az ottani munkát inkább munkának éreztem, a blogolást pedig kikapcsolódásnak, mely a szakmai fejlődésben is segít, több teret hagy a kísérletezésnek.
Nem tudni, mi az oka, de hetek óta úgy érzem: valami változik, ideje összemosni a kettőt. Ki tudja? Ha megfogja a piros zokni a fehér pólót, egy rózsaszín ruhadarabbal gazdagodik a ruhatárunk:) Elhatároztam, hogy időről időre bemutatok egy-egy képeskönyvet.


(kattints a képre a nagyobb méretért)

A mostani beillesztett kép a kedvenc, ERDŐ című minileporellómból készült montázs. A minileporelló 16 db, 10*10cm-es képből áll, a montázsban részt vevő a képek a legkedvesebbek.

10 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon aranyos képek. :o) nekem tetszenek. :o) STB-s könyvünk nekünk is van, mikor kisebbek voltak a gyerkőcök nagyon sokat lapozgattuk őket. :o)

Kovács Kriszta írta...

Szervusz Mónika!
Ebből a sorozatból négy is megvan, rengeteget nézegetjük a kislányommal.
Köszönjük ezt az élményt!
Üdv: K.Kriszta

Andrea írta...

Mondd csak, nem -e érdekelne -e esetleg egy nyár eleji szombati nap Sopronban, amikor is a Tündérfesztivál kerül megrendezésre, ahol manók és tündérek mellett mindenféle kézműves dolgok is eladásra és megvételre kerülhetnének? A Te kis táskáid meg egyebeid nagyon mennének oda!

Mónika írta...

Köszi szépen, Anyukák!! Fel is bátorodtam, és jön a többi kép is mindjárt.

Kedves A.! Nálad írok!

Andrea írta...

Szia Móni, bocsesz, ha esetleg ezeket a dolgokat nem szereted, de Téged ajánlottalak a kedvenc 5 2008-as könyv bemutatására. Részletek a blogomon, ha nem szeretnéd, nem kell leírnod.
A soproni fesztiválos dolgot komolyan kérdeztem ám!

Andrea írta...

Hol írsz? Nem találom! :)

hordosv írta...

Már értem miért voltak ilyen ismerősek a arajzaid. Szerintem nekünk (is) van már általad illusztrált könyvünk:)

Zsukkata írta...

Nekünk is csomó STB-s könyvünk van, a gyerekek imádják, és éppen legutóbb mondtam az egyik nagyinak, hogy ajándékba STB-s könyveket kérünk, mert annyira szépek benne az illusztrációk. Nem tudtam, hogy Te csinálod őket :-))).

Mónika írta...

Csak amiben benne van a nevem:)

Köszönöm szépen!

Névtelen írta...

Tényleg, a Te neved van a kisfiam kedvenc könyvében (tanya c.)!! Imádja nézegetni, főleg a cicádat! :D Köszi!
Nagyon szuperek és ötletesek a rajzaid! A.